messi tröja underteckna ett nytt kontrakt med klubben
نوشته شده توسط : malinda9n

Jag är glad att underteckna ett nytt kontrakt med klubben', säger messi tröja Terry. 'Alla vet att jag är Chelsea rakt igenom. Jag ser fram emot nästa säsong under den nya chefen och förhoppningsvis kan vi göra det framgångsrikt. Också ett särskilt omnämnande till fansen för deras billiga fotbollströjor fortsatta stöd. Du är den bästa i världen. '

Han tillade senare Instagram: 'Jag är glad att ha fått ytterligare ett år med Chelsea. Tack till min fru Toni, klubben och alla spelare och ledning för zlatan tröjaert stöd.

'Jag vill säga ett särskilt tack till fansen för din otroligt stöd i hela min karriär och i synnerhet på söndag som kommer att ronaldo tröja bo med mig evigt. BÄSTA FANS TACK någonsin.

'Jag är [sic] Chelsea rakt igenom och jag ser fram emot att arbeta under den nya chefen.' Förra veckan Terry indikerade hans nya kontrakt kommer att vara för real madrid tröja 'en annan roll' i klubben, effektivt minskad inblandning i laget och en lägre lön. I en sällsynt offentligt uttalande Chelsea regissören Marina Granovskaia sa att hon var glad över att ha hålla sådan 'en viktig person' på Stamford Bridge.

'Vi ser fram emot ett år med John på klubben, och tror att han kommer att vara en viktig person i omklädningsrummet och på planen när vi ser att få framgång tillbaka till klubben nästa säsong', sade hon./





:: برچسب‌ها: messi tröja ,
:: بازدید از این مطلب : 751
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: